5 de març del 2010

Els millors blogs de 4rt d'ESO

Entre tots els alumnes de 4rt d'eso, hi han blogs que m'han agradat mes que uns altres.

Un dels blogs que m'agrada mes, és el de la Erea Bresolí, perquè està molt ven estructurat i organitzat, tambè m'agrada molt la plantilla que a utilitzar. També cal destacar el ven redactat que esta, i explique molt bé en que consisteix la dansa i els diferents estils que hi han.

El blog que també m'agrada molt es el de la Patrícia Padró, que conte molta informacio interesant i també esta molt ven estructurat, i deixa mol clar el tema tractat. El seu blog consisteix en la moda.
Una de les cosses que també m'agrada del seu blog es les imatges que a penjat.

i per acavar el blog que també m'agradat molt i crec q ha de estar a la llista dels millors blogs de 4rt d'ESO, es el del Teodor, una de les coses que man agradat més es el seu movie maker, perquè surt ell ballant, i es molt original. I també m'agrada molt la seva plantilla.

2 comentaris:

  1. Carinyooo:) mercii per posar el meu blog com un dels millors de 4rt!

    un besiitoooooooooo!:)

    ResponElimina
  2. He mirat els blogs que has ficat que t'agrada mes i a mi també hi ha dos dels blogs que a mi també m'agraden...

    ResponElimina