12 de març del 2010

presentació del meu blog

Perquè m’agrada el patinatge sobre gel?
El patinatge sobre gel, es un esport fàcil de practicar, i es a l’abast de tothom.
Els esports basats amb el patinatge sobre gel són:
• Hoquei sobre gel: esport d' equip que es juga sobre el gel, amb l' objectiu de marcar gols introduint un puck (una mena de disc o pastilla) dins de la porteria de l' equip rival, xutant-la amb un estic.
• Bandy: esport d' equip que es juga sobre el gel, amb estics, una petita pilota i regles similars a les de l' hoquei sobre herba.
• Patinatge artístic sobre gel: esport que es practica en categoria individual (masculí o femení), sincronitzat, parelles mixtes o grups, que consisteix en realitzar girs, salts i altres moviments sobre el gel de forma artística i rítmica al compàs de la música.
• Ringette: esport d' equip jugat sobre gel, on l' objectiu és marcar gols disparant un disc dins de la porteria contrària utilitzant un estic llarg i sense fulla.
• Patinatge de velocitat sobre gel: competició consistent en curses els participants recorren certes distàncies en el menor temps possible.


M’agrada practicar aquest esport, perquè no es mol complicat, d’agafar el truco, i en pic li dediques una bona estona es fàcil, lliscar-hi.
Es un esport mol divertit, i que es pot practicar amb grup o parella.



4 comentaris:

  1. Jo crec que el patinatge sobre gel es molt bonic per practical amb familia, o amb amics.

    ResponElimina
  2. Anna!
    de moment, m'agrada molt aquest blog. Segueix aixi i ja m'aniré pasant!;) 1besito!

    ResponElimina
  3. Annita :)

    M'agrade el rellotje xd.
    muuaa tkkk!

    ResponElimina